← powrót

Mentoring UX: Zbuduj projekt z mentorką

Przejdź przez proces projektowy UX przy wsparciu mentorki i stwórz własny projekt do portfolio. Zero ryzyka – jeśli program nie przekona Cię w pierwszym tygodniu, zwrócimy Ci pieniądze.

scrolluj, Aby dowiedzieć się więcej

Według Stanford University, dołączenie do DareIT zwiększa szanse na dostanie pracy w IT

~ %

większe szanse po ukończeniu Programu Mentoringowego

~ %

większe szanse po ukończeniu
naszego Programu

Konkretna wartość

Program dostosowany do
Twoich potrzeb

14
Tygodni programu
2
Indywidualne konsultacje z Mentorką UX
Dostęp do Mentorki na Slacku
Dostęp do zamkniętej społeczności programu na Slacku
6
Godzin nagrań design critique do zadań
1
Konsultacja z ekspertką HR
1
Certyfikat i rekomendacja na LinkedInie
Stałe wsparcie menedżerki programowej

Poznaj mentorki z Programu

Zdjęcie założycielki Dare IT, Aleksandry Bis
Aleksandra Bis
Design Lead and Design Consultant
DareIT Co-Founder
Natalia Sidor
Senior UX Designer
we Flying Bisons

Jak to działa?

1 krok

Dołącz do programu

Program trwa 14 tygodni i składa się z 6 zadań technicznych i jednego HR, które otrzymasz co  dwa tygodnie. Poszczególne zadania  złożą się na  gotowy projekt UX.

2 krok

Poznaj mentorkę i proces 

"Kick-Off Meeting"  zapewni Ci spotkanie z mentorką, naszym zespołem oraz kluczowe informacje o zadaniach, feedbacku i konsultacji indywidualnych. Poznasz też pozostałych uczestników. 

3 krok

Zaloguj się do platformy i otrzymuj zadania 

Co drugi czwartek otrzymasz kolejne zadanie wraz z  przydatnymi materiałami edukacyjnymi. Na rozwiązanie każdego z nich będziesz mieć 2 tygodnie.

4 krok

Sprawdź indywidualny feedback i rozwiązania

Po wykonaniu każdego zadania otrzymasz indywidualny feedback od mentorki oraz dostęp do nagrań, gdzie omawiane będą rozwiązania zadań, dobre praktyki i najczęstsze błędy. Pamiętaj też, że masz dostęp do Mentorki na Slacku!

5 krok

Stwórz własny projekt

Systematyczna praca w 2-tygodniowych sprintach i ukończenie zadań zaowocuje gotowym projektem UX.

6 krok

Przyjdź na indywidualne konsultacje projektu

Skorzystaj z dwóch sesji konsultacyjnych online z naszą mentorką, by otrzymać wsparcie dla swojego projektu dostosowane do Twoich potrzeb! 

7 krok

Przygotuj swój profil rekrutacyjny

Dzięki konsultacji z Ekspertką HR, naszym zadaniom i wskazówkom otrzymasz narzędzia do stworzenia atrakcyjnego i efektywnego profilu rekrutacyjnego, co zwiększy Twoje szanse na zdobycie wymarzonej pracy.  

Ten program jest dla Ciebie, jeśli...

Chcesz poznać tajniki projektowania UX i doskonalić praktyczne umiejętności

Jeśli pasjonuje Cię tworzenie interfejsów użytkownika i chcesz zgłębić proces projektowania UX, nasz program dostarczy Ci kompleksowej wiedzy oraz narzędzi niezbędnych do rozwoju w tej dziedzinie.

Projektowanie UX to proces, który wymaga cierpliwości i praktyki. Jeśli spodziewasz się szybkich rezultatów bez wkładu pracy, ten kurs może nie spełnić Twoich oczekiwań.

Masz do dyspozycji 3-4 godziny tygodniowo i motywacje do działania

Nasz program jest elastyczny i łatwo możesz dostosować go do Twojego rytmu dnia, ale tworzenie wartościowych projektów wymaga czasu i zaangażowania. Jeśli jesteś gotowy_a poświęcić średnio 3-4 godziny tygodniowo, by pracować nad zadaniami i przesyłać je w terminie, to u nas znajdziesz inspirujące wyzwania i wsparcie, które pomogą Ci osiągnąć sukces.

Nasz program wymaga regularnego zaangażowania. Jeśli nie możesz poświęcić 3-4 godziny tygodniowo na zadania i prace praktyczne, może być trudno osiągnąć pełne korzyści z tego programu.

Znasz angielski co najmniej na poziomie B1

Ważne jest, aby znać język angielski co najmniej na poziomie B1, ponieważ niektóre materiały pomocnicze, dzięki nim lepiej zrozumiesz zagadnienia związane z projektowaniem UX, są właśnie w tym języku.

Jeśli Twój poziom języka angielskiego  jest niższy B1, mogą pojawić się trudności z zrozumieniem treści materiałów pomocniczych.

Znasz podstawy Figmy

Jeśli znasz podstawy obsługi Figmy, potrafisz poruszać się po interfejsie i tworzyć podstawowe elementy graficzne – jesteś gotowy_a. Pamiętaj także, że możesz w bardzo łatwy sposób zdobyć tę umiejętność za pomocą darmowych tutoriali udostępnianych przez Figmę.

Program opiera się na pracy z Figmą. Jeśli nie masz dostępu do tego narzędzia lub nie masz podstawowej znajomości jego obsługi, może być trudno śledzić lekcje.

Chcesz stworzyć imponujące portfolio UX

Jeśli chcesz zwrócić uwagę pracodawców i wyróżnić się na tle innych swoim portfolio, nasz program jest dla Ciebie. Opanujesz sztukę projektowania UX, tworząc projekty wyróżniające się funkcjonalnością i estetyką, co da Ci przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku pracy.

Co od nas otrzymasz?

14 tygodni programu
6 zadań technicznych UX
1 zadanie HR przygotowujące do rekrutacji
Przygotowanie 💼

Starter-pack i społeczność

👉 Przydatne i sprawdzone materiały edukacyjne na temat projektowania UX starannie wybrane przez ekspertów DareIT

👉 Przydatne tutoriale na temat pracy w Figmie

👉 Wprowadzenie do FigmaJam, który przyda Ci się podczas tworzenia user flows

👉 Informacje na  temat procesu projektowego “Double Diamond”

👉 Dostęp do zamkniętej społeczności programu

Program 🦸

Zadania i feedback

👉 Brief projektowy (możesz realizować także własny pomysł)

👉 Zadania związane z danym etapem procesu projektowego oraz przydatne linki z materiałami edukacyjnymi, które go dotyczą.

👉 Checklistę dobrych praktyk

👉 Wsparcie mentorki na Slacku

👉 Indywidualny feedback do każdego przesłanego zadania

👉 2 indywidualne konsultacje online z mentorką

👉 Dostęp do nagrań wideo, w którym nasze mentorki omówią rozwiązaniam, dobre praktyki i najczęściej popełniane w zadaniu błędy

👉 Konsultacja z ekspertką HR i wskazówki jak przygotować profil rekrutacyjny

Indywidualny feedback od Oli do każdego zadania

Rozwój to nie tylko osiąganie celów, ale także wsparcie i wskazówki, które pomogą Ci osiągnąć sukces.

Każde zadanie, które wykonujesz, jest dla nas szansą na udzielenie Ci indywidualnego feedbacku! Nasza mentorka, Aleksandra Bis, zaangażuje się w Twój projekt, dostarczając cennych komentarzy w Figmie, byś mógł szybko zastosować sugestie i rozwijać swoje umiejętności – zadanie po zadaniu.

Oprócz tego, czekają na Ciebie dwie osobiste konsultacje online, podczas których omówimy szczegóły Twojego projektu i odpowiemy na wszystkie pytania, jakie masz. Jesteśmy tutaj, by Ci pomóc na każdym kroku.

Zdjęcie założycielki Dare IT, Aleksandry Bis

Stałe wsparcie Mentorki UX

Prace uczestniczek i uczestników

Sprawdź przykładowe prace, które powstały podczas Challengu

Przebieg Challengu

Autorki zadań

Zdjęcie założycielki Dare IT, Aleksandry Bis
Aleksandra Bis
Design lead
& digital consultant

10+ lat doświadczenia w branży • 30+ stworzonych produktów cyfrowych • 10,000+ zaprojektowanych ekranów • 25+ projektantów pod moim kierownictwem.

Budowałam, skalowałam i prowadziłam międzynarodowe zespoły projektowe w Berlinie, Warszawie i Oslo. Jako ekspertka i design lead pracowałam zarówno ze startupami na wczesnym etapie rozwoju, jak i uznanymi markami dla takich branż jak: eCommerce, legaltech, travel, media czy edtech. Na co dzień projektuję dla firm skandynawskich oraz rozwijam Dare IT, aby pomóc jak największej liczbie osób wejść do branży IT. Prywatnie fanka koncertów, surfingu i czarnej kawy.

Natalia Sidor
SENIOR UX Designer
FLYING BISONS

Jestem Senior UX Designerką we Flying Bisons, gdzie oprócz projektowania dzielę się swoją wiedzą i umiejętnościami, m.in. prowadząc kursy. Miałam okazję pracować przy projektach zarówno dla startupów, jak i większych marek (m.in. DevSkiller, kikfit, eObuwie, Spacely, naTemat). Mam doświadczenie biznesowe i psychologiczne. Prowadziłam własną działalność związaną z platformą edukacyjną. Skończyłam studia z Finansów i Rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej, gdzie obecnie robię również magisterkę z e-biznesu. Zagadnień psychologicznych uczyłam się podczas studiów Neurokognitywistyki na Uniwersytecie SWPS. Fun facty o mnie: kocham podróżować, poznawać nowe smaki i kulturę, jeżdżąc do Francji na winobranie czy po Europie z namiotem.

🖍
14-tygodni materiałów edukacyjnych i ćwiczeń

Pracując w dwutygodniowych sprintach, krok po kroku rozwiniesz swoje umiejętności i projekt UX!

0. Starter Pack

Żeby przygotować się do programu, musisz przeczytać ten dokument i postępować zgodnie z instrukcjami. Mamy nadzieję, że podczas naszego wyzwania oswoisz się z Figmą, poznasz proces projektowy i znajdziesz motywację do tego, żeby kontynuować naukę! 💪

1. Discover

W trakcie 14-tygodniowego programu (i regularnej pracy) nasze zadania pozwolą Ci zaprojektować swoje pierwsze ekrany, uczyć się od najlepszych w branży, a także przygotować się do procesów rekrutacyjnych 💪

To zadanie pozwoli Ci m.in.:
✅ Zdefiniować własny pomysł na aplikację lub wybrać jeden z dwóch proponowanych tematów projektowych
✅ Przygotować analizę konkurencji i benchmarków
✅ Zdefiniować problem i propozycję wartości aplikacji

2. Define

W tym zadaniu poznasz narzędzia fazy Define - m.in. Persony, User Journey Map i User Stories.

To zadanie pozwoli Ci m.in.:
✅ Uporządkować informacje zebrane w zadaniu 1
✅ Przygotować Proto-personę
✅ Stworzyć User Journey Map
✅ Wypisać User Stories – zadanie dla chętnych
✅ User Story Mapping – zadanie dla chętnych

3. Develop – IA & User Flow

Teraz czas na zmapowanie wszystkich informacji, jakie muszą się znaleźć w produkcie oraz ścieżek, jakie przejdzie użytkownik, aby osiągnąć swój cel 🎯 

To zadanie pozwoli Ci m.in.:
✅ Ustalić hierarchię treści
✅ Stworzyć Architekturę Informacji dla Twojej aplikacji
✅ Zastanowić się nad ścieżkami użytkownika
✅ Przygotować User Flow

4. Develop – Makiety UX

Na tym etapie wykorzystasz wszystkie zebrane wcześniej informacje do stworzenia wireframe’ów UX-owych – makiet UX-owych, które pokazują jak powinien być zbudowany produkt, jaka powinna być struktura ekranów
i ścieżki użytkowniczek i użytkowników.

To zadanie pozwoli Ci m.in.:
✅ Poznać technikę Crazy 8
✅ Poznać złote zasady dotyczące projektowania
✅ Zaprojektować wireframe’y i makiety UX
✅ Pracować z layoutem i gridem

5. Deliver – Testy Użyteczności

Teraz przygotowujesz tworzenia interaktywnego prototypu i przetestowania Twojego rozwiązania. Jest to naprawdę duży moduł – nie zostawiaj go na ostatnią chwilę!

To zadanie pozwoli Ci m.in.:
✅ Zapoznać się z zasadami prototypowania
✅ Stworzyć interaktywny prototyp w Figmie
✅Poznać dobre praktyki testowania użyteczności
✅ Udoskonalić Twój projekt po zebraniu feedbacku od użytkowników!

6. Deliver – Prezentacja projektu

Dobre zdolności komunikacyjne są kluczowe w pracy projektanta UX. Dzielenie się swoją pracą w zrozumiały dla innych sposób jest podstawą, więc warto ćwiczyć od samego początku! Dodatkowo, zadanie to pozwoli Ci poćwiczyć w jaki  sposób opowiedzieć o swojej pracy podczas procesu rekrutacyjnego lub może stanowić część Twojego portfolio i dodatkowy sposób na wyróżnienie się 🙌

To zadanie pozwoli Ci m.in.:
✅ Poznać dobre praktyki prezentowania projektu
✅ Ćwiczyć zdolności komunikacyjne
✅ Przygotować się do opowiadania o swojej pracy podczas rozmów rekrutacyjnych

7. Przygotuj się do rekrutacji

W ciągu ostatnich kilku tygodni zbudował_ś solidne podstawy swojej wiedzy z projektowania. Teraz nadszedł czas, aby przedstawić go światu 🌍 i podjąć kroki, aby odpowiednio zaprezentować Twoje nowe umiejętności 🎓 Poznasz dobre praktyki budowania CV, profilu na LinkedIn czy portfolio. Otrzymasz od nas także Job Tracker, który pomoże Ci lepiej zarządzać swoimi procesami rekrutacyjnymi.

Czego się nauczysz?

Przebieg Mentoringu UX

8 stycznia
💪
Otwarcie zapisów

Od tego dnia przyjmujemy zgłoszenia do programu.
O przyjęciu decyduje kolejność dokonanych wpłat.

OD 8 stycznia
📚
Wysyłka Starter Packa

Tego dnia otrzymasz od nas Starter Pack i materiały, które pozwolą Ci przygotować się do programu.

7 lutego
🎙
Kickoff Meeting

Dołączysz do spotkania, podczas podczas którego będziesz mieć okazję do poznania mentorki programu, zespół DareIT oraz pozostałych uczestników.

8 lutego – 14 maja
💻
Praca w 2-tygodniowych sprintach

Co drugi czwartek otrzymasz kolejne zadania (łącznie 6), które złożą się na gotowy projekt UX. Zadanie 7 jest zadaniem rekrutacyjnym HR.

8 lutego – 14 maja
🤝
Konsultacje online (Office Hours)

Kursantki i kursanci mają dostęp do cotygodniowych, grupowych sesji QA online z naszą mentorką (Office Hours). Spotkania będą odbywać się w czwartki, w godzinach 17:00-17:30.

KONIEC maja
🎉
Certyfikat oraz rekomendacje LinkedIn od DareIT

Osoby, które ukończyły i przesłały wszystkie zadania w terminie otrzymają certyfikat ukończenia programu oraz rekomendację na LinkedIn.

8 lutego – 14 maja
📣
Indywidualny Feedback

Po każdym zadaniu otrzymasz feedback od mentorki w postaci komentarzy w Figmie oraz dostęp do nagrań wideo. Omówimy w nich zadania, dobre praktyki i najczęściej popełniane błędy. Masz też dostęp do dwóch konsultacji online z mentorką.

Wybierz najlepszą opcję dla siebie

W tej edycji programu dostępne jest tylko 30 miejsc!

Basic–10 miejsc
1999pln
Albo 199.90pln przez 10 miesięcy
12 tygodni programu
6 praktycznych zadań wraz z materiałami edukacyjnymi i przydatnymi linkami
6 nagrań Design Critique przygotowanych przez mentorkę
Indywidualny feedback od mentorki do każdego zadania
Certyfikat (po ukończeniu kursu i oddaniu pracy w terminie)
Powiadom
Standard–10 miejsc
2999pln
Albo 299.90pln przez 10 miesięcy
14 tygodni programu
Wszystko z pakietu Basic
Zadanie HR, które pomoże Ci przygotować się do procesów rekrutacyjnych
Wsparcie mentorki na Slacku poprzez cały czas trwania programu
Grupowa konsultacja z ekspertką HR
Rekomendacja na LinkedIn dla autorów wyróżniających się prac  (+po ukończeniu kursu i oddaniu pracy w terminie)
Powiadom
Premium–10 miejsc
3999pln
Albo 399.90pln przez 10 miesięcy
14 tygodni programu
Wszystko z pakietu Standard
Dwie indywidualne konsultacje projektu z mentorką UX
Indywidualna konsultacja z Ekspertką HR
Dostęp do bota HRmiona który pomoże Ci przygotować się do konsultacji HR
Dostęp do dodatkowego kursu “Pokonaj Syndrom Oszusta!”
To 6 dodatkowych tygodni, które pomogą Ci zdobyć narzędzia, by radzić sobie z wyzwaniami i stresem podczas zmiany ścieżki kariery. Więcej o kursie
Powiadom

Najbardziej cieszą
nas Wasze opinie

Dla mnie UX portfolio challenge to strzał w 10-tkę. Jestem przeciwieństwem multitaskerki, więc uporządkowana struktura kursu i oddawanie 1 zadania co tydzień bardzo mi się podobało. Mogłam skupić się na każdej fazie osobno i przez kilka tygodni poznać cały proces Double Diamond. Dzięki temu mam pierwsze UX Case Study gotowe :) Bardzo polecam!

Gabija
Challenge
UX Portfolio
VII edycja, 2023

Wspaniały kurs dla początkujących, bo w praktyce widzisz wszystkie etapy UX/UI. Jestem bardzo zadowolona z kursu, otrzymałam wiele przydatnych informacji i porad. Jestem wdzięczna za wsparcie podczas całego szkolenia! Wy jesteście - ❤️

Yulia
Challenge
UX Portfolio
II edycja, 2021

Podczas 7 tygodni kursu mamy możliwość przejścia przez wszystkie najważniejsze etapy procesu projektowego pod okiem doświadczonych mentorów, a efektem jest profesjonalny projekt do naszego portfolio, który z pewnością zwiększy nasze szanse na otrzymanie pierwszego stażu, czy pracy w dziedzinie UX.
Uważam, że udział w tym kursie był bardzo ważnym krokiem w moim rozwoju jako UX/UI Designerki i pozwolił mi nabrać dużo motywacji do dalszego działania. Z pewnością poleciłabym udział w tym kursie wszystkim zainteresowanym tematykom UX.

Maria
Challenge
UX Portfolio
IV edycja, 2022

Jako uczestniczka programu Dare IT uważam, że było to niezwykle wartościowe doświadczenie, które pozwoliło mi zdobyć wiele cennych umiejętności w dziedzinie testowania oprogramowania. Zadania były przedstawione w sposób zrozumiały, a materiały dodatkowe były pomocne w lepszym zrozumieniu tematu. Dzięki udziałowi w programie, zdobyłam wiele praktycznych umiejętności, które na pewno wykorzystam w swojej przyszłej pracy. Mentorki były bardzo pomocne i zawsze gotowe do udzielenia wsparcia i wskazówek. Również grupa uczestników programu była bardzo przyjazna i pomocna. Polecam program Dare IT każdemu, kto chce zdobyć praktyczne umiejętności i poszerzyć swoją wiedzę w obszarze testowania oprogramowania 😊.

Milena
Challenge
Testy Automatyczne
2023

To, ile energii i wiary we własne siły wyniosłam z programu, przerosło moje oczekiwania. Każde spotkanie z moją wspaniałą mentorką napędzało mnie do działania i było bardzo inspirujące. Najcenniejszą rzeczą wyniesioną z programu jest dla mnie to, że nauczyłam się dzielić i umiejętnie planować swoją pracę. To na pewno ze mną zostanie :)

Agnieszka
Program mentoringowy
Frontend React
IV edycja, 2021
⚡ Historie naszych kursantów ⚡️

Poznaj historie naszych
kursantów i mentees

Przekonaj się, że z nami wejście do branży nie jest takie trudne

Mentoring Dare IT to była moja najlepsza zawodowa decyzja 🤯

Joanna
Uczestniczka Programu Mentoringowego Dare IT
Posłuchaj historii Joanny

Najistotniejszy był dla mnie feedback od doświadczonych mentorów 💪

Agata
Od kursantki do Junior UX we Flying Bisons
Przeczytaj historię Agaty

Byłam zaskoczona, jak starannie zespół DareIT analizował wykonane zadania 🤯

Ksenia
Od kursantki do Junior QA we Flying Bisons
Przeczytaj historię Ksenii
• faq
To już koniec strony, a Ty dalej masz pytania?
Płatności

Opłatę należy wnieść po potwierdzeniu swojego uczestnictwa w programie. Tylko dokonanie płatności jest równoznaczne z potwierdzeniem udziału w programie Dare IT i gwarantuje Ci miejsce w tej edycji.

Potrzebujesz faktury? Po dokonaniu płatności za kursu prześlij nam dane do faktury na adres hello@dareit.io. a my odeślemy Ci ją mailem!

Jak działa płatność w ratach 0%

Możesz rozłożyć pełną cenę kursu na 10 rat i zapłacić za niego w ciągu 10 miesięcy. Wystarczy, że skorzystasz z linku do płatności dostępnego na naszej stronie i wybierzesz jedną z dwóch opcji: albo zapłacisz pełną cenę od razu, albo zapłacisz ją w ciągu 10 miesięcy dzięki ratom 0%. Wysokość raty w każdym miesiącu będzie uzależniona od wybranego przez Ciebie pakietu programu.

Co będzie efektem pracy

Podczas Mentoringu UX uczestnicy opracują własne pomysły na aplikacje lub wybrany z proponowanych tematów.

W ramach programu uczestniczki i uczestnicy przejdą przez cały proces projektowy UX. Przeprowadzą analizę konkurencji i benchmarking, aby określić kluczowe elementy aplikacji i znaleźć inspirację. Następnie zdefiniują grupę docelową i stworzą value proposition, persony użytkowników, customer journey i user stories. Zaprojektują strukturę aplikacji i jej najważniejsze funkcjonalności, np. flow zakupowe czy rejestracji. Na koniec, za pomocą przygotowanego scenariusza badawczego i prototypu, przeprowadzą testy użyteczności aplikacji. Zakończeniem projektu jest prezentacja finalnej wersji projektu w formie nagrania wideo. Całość projektu przygotowana zostanie w Figmie.

Certyfikat ukończenia Challengu

Certyfikat ukończenia programu otrzymają wszystkie osoby, które prześlą w terminie co najmniej 5 z 6 zadań technicznych realizowanych podczas programu.

Przesłanie 5 z 6 zadań technicznych na czas jest warunkiem oficjalnego ukończenia programu.

Ograniczenia wiekowe

Do uczestnictwa zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane ćwiczeniem i rozwijaniem praktycznych umiejętności w dziedzinie projektowania.

Wymagane umiejętności

Wyzwanie User Experience

– jęz. angielski – znajomość na poziomie B1-B2 (niektóre materiały pomocnicze będą w tym języku)
– Figma – podstawowa znajomość (interface i podstawowe skróty klawiszowe, tworzenie plików, art boardów, podstawowych kształtów). Dostęp do tutoriali Figmy otrzymasz od nas w Starter Packu

Czas potrzebny na ukończenie programu

Średnio uczestnicy poświęcają na Challenge od 40 do 42 godzin, czyli od 3 do 4 godzin tygodniowo.

Potrzebne narzędzia pracy

Wszystkie zadania wyzwania Projektowanie UX powinny być wykonane w Figmie. To obecnie najlepsze narzędzie dla projektantów UX i UI. Aby wziąć udział w programie, załóż konto w Figmie. Możesz skorzystać z opcji:
- bezpłatnego konta (ograniczenie do 3 stron),
- bezpłatnego konta premium dla uczniów/studentów,
- konta premium (koszt to 12$ za miesiąc).

Liczba miejsc w programie

Możemy przyjąć 30 osób. Liczba miejsc w programie jest ograniczona – o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń oraz dokonana opłata.

Dedykowany Slack dla Programu

Dwa dni przed rozpoczęciem programu otrzymasz dostęp do dedykowanego kanału na Slacku DareIT, gdzie będzie można komunikować się z innymi uczestnikami i uczestniczkami programu, a także dzielić się swoimi postępami i zadawać pytania. To tam także możesz zadawać pytania Mentorce podczas trwania programu.

Feedback

Po każdym sprincie i każdym wykonanym zadaniu otrzymasz indywidualny feedback od Mentorki UX w postaci komentarzy w Figmie do swojej pracy. Dodatkowo otrzymasz nagrania wideo, w którym mentorki omawiają zadanie, dobre praktyki i najczęściej popełniane błędy.

Konsultacje online (Office Hours)

Kursantki i kursanci mają dostęp do cotygodniowych, grupowych sesji QA online z naszą mentorką (Office Hours). Spotkania będą odbywać się w czwartki, w godzinach 17:00-17:30.

Uczestnicy z zagranicy

Nieważne skąd jesteś – jeśli chcesz rozwijać swoje praktyczne umiejętności w dziedzinie projektowania, dołącz do nas!

Rezygnacja z programu

Dołącz do naszego programu, jeśli jesteś gotowy/a na to, by brać aktywny udział przez cały czas jego trwania. Masz 7 dni od daty startu programu na dokonanie zwrotu. Oddamy Ci całą wpłaconą kwotę :)

Tylko 30 miejsc! Możliwość zakupu za 10 rat 0%